Bestellen is zo gebeurd bij Raamdecoraties.nl

Altijd zijn we in de weer om onze website en shop in raamdecoraties toonaangevend te houden. We vinden het uiterst belangrijk dat je veilig winkelt en gemakkelijk tot de juiste keuze komt.



Onderstaand enkele veel gestelde vragen:
Wij werken elke dag aan het maken van de beste webshop voor raamdecoratie van Nederland. Wij zijn pas gelukkig als jij snel en eenvoudig een rolgordijn of jaloezie kunt bestellen. Het spreekt voor zich dat dit ook veilig en betrouwbaar moet gebeuren. Hieronder vind je een aantal vragen en antwoorden over het online bestellen bij Raamdecoratie.nl. 

Veilig online winkelen
Wij zijn CBW-MItex erkend en werken met Buckaroo, de beste betaal partner van Nederland.
Onze site is https beveiligd voor extra veilig surfen. Je gegevens zijn dus veilig. Je wordt door ons enkel om persoonlijke gegevens gevraagd als we denken dat bij een bestelling deze niet correct ingevuld zijn.
Lees wat klanten van ons vinden in de reviews en zie dat je bij ons betrouwbaar kunt kopen.

Prijzen inclusief BTW?
Ja hoor, al onze prijzen zijn inclusief BTW.

Hoe kan ik bestellen?
Een bestelling vanuit Nederland of Belgie plaats je altijd via onze webwinkel. Bestellen in de webwinkel is comfortabel en gemakkelijk:

  • Zoek de raamdecoratie die je wenst te kopen.
  • Doorloop het configuratie formulier. Uitleg over alle opties vindt je onder de info knopjes.
  • Klik vervolgens op bestellen. Je ziet dat het product bovenaan het scherm in het winkelwagentje is gekomen.
  • Als je nog meer raamdecoraties wilt bestellen, kun je verder winkelen en deze één voor één in het winkelmandje plaatsen. Wil je afrekenen, klik dan op het winkelmandje.
  • Doorloop de stappen door je gegevens in te vullen en kies vervolgens de gewenste betaalwijze.
  • Als alles correct is ingegeven, klik je op de knip ‘Betalen’, waarna je wordt doorverbonden met de beveiligde betaalpagina van Buckaroo.
  • Betaal en je wordt terugverbonden naar onze webwinkel. We sturen je via e-mail de orderbevestiging toe.


Ik wil bestellen zonder een account aan te maken?
Uiteraard is dit geen enkel probleem. Dat bepaal je zelf. 

Bestelling Wijzigen
Dit is mogelijk zolang uw bestelling nog niet in productie is. Neem in dit geval zo snel mogelijk contact met ons op. We passen dan de order kostenloos aan. Eenmaal in productie genomen kan een bestelling helaas niet meer worden gewijzigd.

Hoe gaat het verder

Nadat je de bestelling heeft verzonden en wij je betaling ontvangen hebben, wordt deze door ons in behandeling genomen. Zodra de raamdecoratie klaar is, melden wij  via email dat de raamdecoraties gereed liggen voor verzending.
Je kan hierop reageren en de (werk)dag doorgeven waarop er afgeleverd kan worden.  Wij sturen de afleverdag aan de bode ( Transmission) door. In de ochtend van de dag waarop de levering plaats vindt,  krijg je van Transmission een mail met het tijdsbestek wanneer de zending aankomt.
Het afspreken van een dagdeel voor de levering is helaas niet mogelijk.